Przestań się k…wa się inspirować


A zacznij inspirować innych. Proste.

Powinienem w tym momencie oglądać jakiś fajny film i się relaksować bo za mną ciężki dzień. Przepracowałem swoje na etacie i czas odpocząć. Fizycznie jestem zmęczony a nie zrobiłem żadnej rzeczy dla siebie. Ktoś powie jak to, przecież zarobiłeś pieniądze pracując ?Ja pytam co zrobiłeś dla siebie a nie dla innych ? Jeżeli uważasz, że te pieniądze to coś co zrobiłeś dla siebie to zadaj sobie dodatkowe pytanie : czy zarabiam tyle ile moja praca jest warta albo czy zarabiam tyle ile chcę ?Dwa razy nie jako odpowiedź oznacza, że nie zrobiłeś dla siebie nic.

Kiedy inni spali ja pracowałem.

Will Smith

Moje pasje

Miałem kilka wielkich marzeń w życiu. Chciałem grać w lidze NBA, ale zabrakło mi wytrwałości, żeby to zrobić.

Później chciałem być dobrym raperem i nie zgadniesz co – zabrakło mi wytrwałości, żeby to zrobić.

Chciałem być dobrym managerem w firmie dla której pracowałem i niespodzianka zabrakło mi wytrwałości by zdobyć konkretne umiejętności i wdrożyć je w życie.

Teraz mam 30 lat i jestem kurde tym rozgoryczony. Prawdę mówiąc to jestem wkurwiony, ponieważ jestem ojcem 3 dzieci i muszę nadrobić wiele rzeczy by przekazać im jak być szczęśliwym w życiu.

Jest różnica między znajomością drogi a podążaniem nią

Morfeusz, Matrix

Skąd ten tytuł ?

Wiele lat czytałem, oglądałem, podniecałem się rozwiązaniami jak coś zrobić, jak coś osiągnąć i to mi wystarczało. Nie osiągnąłem prawie nic co chciałem.

Idąc tokiem myślenia, że po dniu pańszczyzny należy mi się odpoczynek usiadbym jak niegdyś do kompa i oglądał wiele „wartościowych” rzeczy. Tymczasem piszę post. Nawet kurde dla 2 osób, które to przeczytają. Dla jednej kurde, która to polubi. Może nikt tego nie udostępni, psia mać robię to. Widzisz różnice ? Działam.

Tytuł to moja informacja dla Ciebie byś przestał się karmić inspiracją wciąż i wciąż przy tym nic nie robiąc, bo ogłupiejesz.

Chcesz być dobrym ojcem, zrób coś w tym kierunku. Rób nawet nieudolnie, ale rób.

Chcesz być dobrym mężem. Doceniaj żonę i rób coś nawet, jeśli natrafiasz na hejt.

Chcesz być dobrym:

  • Szefem
  • Kochankiem
  • Pracownikiem
  • Przyjacielem
  • Żoną
  • Trenerem
  • Człowiekiem
  • I tak dalej

Nic nie da, że będziesz się podniecał. Nic nie da, że będziesz w temacie. Nic kurde nie da, że przeczytasz kolejny poradnik motywacyjny a nic z tym nie zrobisz.

pocket-watch-1637393_1920.jpg

Ile masz czasu ?

Wiem jutro zaczniesz. Trudność w tym, że jutro może nie nadejść. Powiem szczerze, że od wielu lat mam coś zrobić jutro. Wiesz co z tego wychodzi ? Gówno wychodzi, dlatego pisze ten post dzisiaj.

Nie marnuj swojego czasu i wykorzystuj go na to co przybliża Cię do Twojego szczęścia.

Prosta sprawa

Jedna decyzja: Czy chcesz to zrobić ? Jeśli nie to nie marnuj swojego czasu, zamknij tą stronę i wypad. W przeciwnym wypadku zacznij działać. Gdybym miał streścić w jedno słowo wszystkie mądrości z poradników i szkoleń to brzmiało by ono:

Działaj!

do-it-now-1432945_1280

Ja działam

W tym momencie wygrałem ze swoim wewnętrznym głosem, który mówi: obejrzyj fajny film. Działam i oczekuję, że przyniesie to rezultat w postaci Twojej motywacji, zostawienia śladu w komentarzu, udostępnienia, polubienia fanpage.

Wytrwałe działanie = się efekt.:)

Na koniec video, które często mnie motywuje

Video pochodzi z kanału YT Odważ się żyć. Zapraszam do subskrypcji.

Zacznij już teraz

Zrób coś już teraz lub po prostu włącz ten cholerny film, który po dniu na etaciku da Ci pozorny odpoczynek:)

 

Reklamy

5 Comments Add yours

  1. Wojtek pisze:

    Wartosciowy blog tworzysz. Trzymaj tak dalej!

    Polubione przez 1 osoba

    1. zwyklytata pisze:

      Wojtek dzięki za Twoje slowa:) Jeśli Ci się podoba zapraszam do obserwowania i puszczanie dalej w świat. Zależy mi na coraz lepszej jakości i wartosci:)
      Wszystkiego dobrego!

      Polubienie

  2. „Istnieją dwa rodzaje ludzi na tym świecie, ci którzy coś robią i ci którzy narzekają”. Życie jest za krótkie na frustracje a odkładane marzenia to już nie są marzenia. Jeśli działam i nawet nic z tego nie wyjdzie, to przynajmniej wiem, że próbowałam:) Dzięki za ten pozytywny post:)

    Polubione przez 1 osoba

    1. zwyklytata pisze:

      Dziękuję za komentarz. Dokładnie to czym napisałaś jest istotne: działać. Nawet jeśli upadasz idziesz dalej. Wyrobienie takiego nawyku zmienia życie. Najgorszy jest grzech zaniedbania.
      Pozdrawiam:)

      Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s