Od początku


Nie sądziłem,że kiedykolwiek to nastąpi,ale mój pierwszy wpis umieszczam za pomocą smartfona.

Nie byłoby w tym nic szokującego gdyby nie fakt,że zawsze psioczyłem na super nowoczesnych smartfoniarzy 😉

Dzisiaj tylko w ten sposób mogę umieścić wpisz i jest to niezwykle interesujące.

Tyle tytułem wstępu.

Chciałem podzielić się tylko jednyą myślą:Miłość jest najważniejsza.

Banalne?owszem,ale po kilku latach szukania siebie znalazłem się w tym samym miejscu z tym właśnie wnioskiem.

Tylko prawdziwa miłość daje spełnienie.

Od dzisiaj na nowo walcze o serce mojej żony i tym razem się nie poddam.

Skomentuj

